*KisAh MeReKa*

Saturday, April 25, 2009

* MisSiNg U *


















rindunya saat2 camni..



* ExAm mOOd *

am i in the exam mood???????
ting-tong

i dont think so...

its almost 12.30pm..
im stuck on in front of laptop...
surfing..blogging..

stdy!stdy!stdy!

i should stdy now..
not wasting my time..
hm..im keep tryin'

but...
rite now..
im very2 missing some1...

FOKUS2!

STDY! STDY! BERUSAHA! BERUSAHA!


cant wait until this May..


Sunday, April 19, 2009

*DOA PEPERIKSAAN*

Bismillahirrahmanirrahim…Ya Allah, beriknlah kami ksmptn waktu untk memohon dariMu..anugerahknlah kjyaan dlm peperiksaan final kami ini..anugerahknlah kjyaan kpd smua rakan2 kami..jgn ada antara kami yg sedihnya sndirian..andai telah tulis d luhmahfuz akan kegagalan kami maka ubhlah mnjd kjyaan..Engkau yg Maha Agung, mudah2 an kptsn sem ini lbh cemerlang dr sebelumnya..Kjyaan mengiringi kami..berkatilah ilmuMu kpd kami agar dpt d manfaatkn ke jln Mu yg di redhai..aminn..sbr2 kn doa ini, mgkn ada di antara kta yg doanya d makbulkan Allah..InsyaAllah


Saturday, April 18, 2009

LAYANNNNN.........



LOVE THIS SONG...



Friday, April 17, 2009

TAK SUKA2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NAPE MESTI DGR!!!!!!!!!!!!!
BUAT BODOH JELA........

TAK SUKA2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BIAR LA..BUKAN AKU BUAT SALAH PUN..AKU X KACAU KORANG SO JGN KACAU AKU K.........................

TUHAN 2 MAHA ADIL...KUTUK LA APE2 PUN..SABAR2..


Thursday, April 16, 2009

* RaWaN *

*mUtIaRa KaTa*

Jgn ucapkan 'SAYANG' jika benar2 tak peduli
Jgn ucapkan 'RINDU' jika benar2 tiada
Jgn sentuh hidup seseorang jika hanya berniat utk mempermainkannya
Jgn ucapkan 'AKU CINTAKAN MU' jika itu hanya satu penipuan

Perkara paling kejam yg kita lakukan, membuatkan seseorang jatuh cinta pada kita
sedangkan kita tidak berniat pun untuk menerimanya..


Wednesday, April 15, 2009

Saturday, April 11, 2009

* PIC CANDID@LAST CLASS *




NEVER 4GET THIS MOMENT...

Wednesday, April 8, 2009

waaaaaaaaaaaa...
esok dh last class..
esok hari terakhir bergelar student kat APM..
kuliah terakhir ngn En. Nazri..
class terakhir ngn member2..
hmmm..miss u all..

kalu boleh nk je amik gmbr ngn semua member time stdy ni..
tp x semua ade class sok..
xpela..amik gmbr time convo nnt jela..insyaAllah..
korang..
thnx tuk segala2nya..
byk benda yg kt share bersama..
thnx gak coz sudi mjd kwn aku..

cayunk korang!!!



Tuesday, April 7, 2009

*KeBaHaGiAaN*

Kebhgiaan yg aku rasa skng ni..

harap sgt2 hub ini akan diakhiri dengan ikatan yg sah..
buat masa ni, hanya mampu berdoa n berusaha mempertahankan hub ini.


Related Posts with Thumbnails