*KisAh MeReKa*

Thursday, September 25, 2008

XSUKANYE.............................

hm..dh siap packing..cam semua dh masukkan dlm beg 2..tp aku rasa cam ada yg tertinggal je lg..x sukanye...aku xleh jadi camni.aku dh janji ngn ima,pa'an,ain,dayoh..(im keep tryin' k)..time2 camni..layan lagu raye Pulanglah (Aisyah)..bestnye!!!aku paling suka lagu ni & lagu Ku Pohon Restu Ayah Bonda (mamat).kalu yg duduk berjauhan ngn famili 2..mesti sedih..aku ada kawan yg terpaksa berkhidmat kat Lubnan (army)..x dpt balik raya ni..kalu la aku berada kat tempat dia..kali pertama beraya tanpa keluarga tercinta mesti sedih giler..bf kpd best frendz aku gak terpaksa beraya kat overseas..sabar ye menunggu org yg tersyg..at least ingatan yg disampaikan melalui teknologi yg serba canggih skang ni bleh menggembirakan hati perantau..buat kawan2 aku yg dh balik ke sabah n sarawak 2,ingat2 le aku kat sini huhu (jgn lupa bw kek lapis srwk).pasni, aku nk call mak(kalu x tido lg la)..bonda,esok anakanda berangkat pulang ye!

*adios*

2 comments:

kuro neko said...

daymn,, aku jeles gile ko dapat balik awal,,,,,,ye la, nyawa dah kat kampung,, keje banyak kat sini,,

k lah, selamat hari raya diana~
maaf zahir ngan batin

~diAnA~ said...

huhu..sabo la ye..nnt ko dpt balik raya gak kan?cuma aku je yg balik dulu.hehe..sori ye aku tinggalkan ko dulu..jgn nangis2 tau.ahaks!

*SeLaMaT HaRi RaYa Pa'An* =)

Related Posts with Thumbnails