*KisAh MeReKa*

Friday, July 23, 2010

JALAN YANG AKU PILIH...........

Macam tak percaya je...dlm sekelip mata semua ni terjadi kat aku...mungkin ada yg akan menuduh aku berdrama la..syok sendiri la..or whatsoever..tapi yg berdepan dgn hakikat ni adalah..AKU....takde siapa pun tahu apa yg tersirat dlm hati aku..cuma Allah je yg tahu..

Bila dia persoalkan 'keikhlasan', aku tak boleh nak argue ape2..hanya meng'IYA'kan je..mungkin 'keikhlasan' tu akan datang secara perlahan-lahan...i'll try my very best...insyaAllah..

"It always a hard way be4 u find the easy way"....
Yup..memang betul...i'll face it....

Dunia blogging aku mungkin akan 'berkubur' dan mungkin akan diteruskan...
Aku akan hidup dgn kenangan...........

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
~diAnA~ said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails