*KisAh MeReKa*


Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 25, 2008

2 MiNgGu Yg MeMeNaTkAN..tP.....

2 minggu ni...banyak perkara yg aku lakukan..start ari isnin(13hb) hinggalah ke ari ni(25hb).rasa cam bz plak dalam 2 minggu ni.bukannya ape..byk program yg berlangsung dlm 2 minggu tue..start dengan pameran seni, projek bengkel pengurusan seni,hari ko-k,sehinggalah kepada bengkel seni persembahan..kesemua aktiviti yg aku join tue mmg best..pas settle semua aktiviti tue, rasa cam sayang plak nak tinggalkan..banyak kenangan manis n pahit yg ktorg sama2 hadapi..misalnya, projek kembara seni.bermula dari projek per1(bengkel seni visual) projek ke-2(pengurusan seni) dan projek ke-3(bengkel seni persembahan) semua fasi2 yg terpilih, dilatih untuk mengendalikan pengurusan organisasi dengan cekap.byk pengalaman berharga yg ditimba sepanjang menjadi fasi utk bengkel 2.byk gak kenangan pahit & manis yg kami lalui bersama.hrp2 semua 2 akan jadi pengalaman n kenangan berharga buat kt semua =)..kebanyakan aktiviti yg aku join 2 adalah buat pertama kalinya sepanjang hidup aku.so, aku rasa excited gak la time join aktiviti 2..cth,menari utk pesta ko-k.mmg nampak cam sengal je time 2 tp ok la..im try d best 4 it.
hm....pasni, nk tumpu kat stdy plak..utk final exam..InsyaAllah..


No comments:


Related Posts with Thumbnails