*KisAh MeReKa*


Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 11, 2008

BaNyAkNyE nK DiFiKiRkN...

hm...weekend yg membosankan!!ada keje nk dibuat tp..kena tunggu member settlekan part dia dulu..hm..sementara 2 aku dok layan blog ni jela..minggu depan byk benda nk disettlekn..presentation,tarian lagi,fesyen show,pameran lagi,..hm byknye benda nk dibuat minggu depan..projek kembara seni pun nk kena go on jugak..exam lagi..huhuhu..takut plak nk exam sem ni..rasa cam x brapa nk struggle plak sem ni..huhu..xpela aku cuba yg terbaik je..yg wt aku risau skang ni..pameran 2 la..takutnya nk peragakan baju pengantin 2..yela mana penah aku buat b4 ni..ni la first time dlm idup aku..hopefully,sesi fesyen show 2 berjalan ngan lancar n group jarum emas akan jadi winner!!hehe. =)



5 comments:

Anonymous said...

dianne..chaiyok2!!! jgn luper wat catwalk yg paling menggoda dlm fashion show ko nnt..hidup jarum emas..kui kui kui...

~diAnA~ said...

hehe..orait bibeh!aku takut terjatuh je.huhu

Anonymous said...

huhuuhuhu gud luck mkck....jatuh bgn sindri...........ngeh3

~diAnA~ said...

hehe.thnx.

Anonymous said...

assalamualaikum..
selamat berjaya utk semua aktiviti yg dilakukan....semoga Allah permudahkan segala urusan.


Related Posts with Thumbnails