*KisAh MeReKa*


Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 30, 2009




3 ari aku dok terperap je kat umah membuatkan aku rasa bosan giler..xtau nk wtpe.then, aku goggle u tube tgk citer 9 September.citer ni dh lama kuar kat wayang tp aku je yg x tgk..kat umah ade je DVD tp x sempat nk tgk.bz la katakan..hehe..

ade org ckp movie 2 x best tp pas aku tgk citer 2..boleh thn la.best gak..byk adegan kelakar..sian Kogi asyik kena buli je ngn Nia..ending citer 2 plak..cedih gak la

pas abis tgk citer 2 aku gogle lagu dia plak..ade beberapa lagu yg best antaranya lagu nie..PEJAMKAN MATA..bukan suruh tito ye..mmg touching la lagu ni..best2



lirik lagu nie pun penuh bermakna..


2 comments:

yus_anakmelayu said...
This comment has been removed by the author.
yus_anakmelayu said...

sahabat
kunang-kunang sifatnya menerangi
bercahaya menyuluh hati
berkerdipan, berkilauan
memberi kita seribu harapan

sahabat
jangan kau bunuh kunang-kunang
yang berterbangan
dengan lampu suluh
yang kau genggam di tangan

Segalanya telah terang
kunang-kunang kau bunuh
hilang cahaya hilang seri
lampu suluh tidak di tangan lagi
Hanya sesal dan gelap menyelubungi


Related Posts with Thumbnails