*KisAh MeReKa*


Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 22, 2009

akhirnya tiba gak waktu malam..

xde pape pun..juz rasa bosan bangat arini..
xde pape aktiviti berfaedah pun yg aku wt arini..
hmmm..pagi td aku mood aku x berapa nk ok..

then, bile aku sedar pe yg aku dh wt..pe kesalahan aku..
aku jadi malu sendiri..
blame diri sendiri..
coz kalu aku lebih berhati-hati ketika bercakap dan tak tuduh melulu je mesti semua benda 2 xkan berlaku..

tp skang dh ok dh..

memaafkan dan menerima maaf lebih penting dalam sesuatu perkara..
bak kata *phie xia

dosa2 ** pada** , ** anggap cam debu2 halus, bila ade angin, luputlah ia & angin 2 mmg selalu ada, selalu kita rasa..

** =
panggilan ktorg =p

penuh bermakna kata2 tue..


2 comments:

Anonymous said...

Penuh makna eh cayang? =p

~diAnA~ said...

hehe..=p


Related Posts with Thumbnails