*KisAh MeReKa*

Friday, May 14, 2010

ADAMAYA

Semlm saye follow cite ADAMAYA..
Last episode..sgt2 touching lor..bila Maya dah sedar kesilapan yg dia pernah buat, dan dia cuba minta maaf kat Adam..sgt2 touching scene tu..
Memang patut pun Adam jual mahal sebelum maafkan Maya..kalau tak sebelum ni dia sabar je dgn perangai isteri dia..

Emmm..dalam dunia realiti sekarang ni,ada ke husband yg macam tu ek??? Sgt2 sabar dan sanggup merendahkan sedikit ego sendiri.. (hmmm sape nk jawab tu?)

Dan..
..saye dah fall in love dgn lagu ost ADAMAYA..
sempat juga la google lagu tu..

so,jom layaaannn....

1 comment:

muara said...

Bolehlah anda adaptasi diblog ni cerita adamaya! Sebab sebelum ni saya tak sempat nak layan ceritanya
... waktu yang tak releven!

Related Posts with Thumbnails